hrundis :)

idag blev en kort dag på skolan, börja 10 och sluta 11. härligt!

när jag kom hem igen så tog jag och hrund en promenad på åkern, riktigt härligt och fint väder var det!
några bilder fick jag på fröken också, dock bara mobilbilder..
vid de senaste tillfällena när vi varit ute så har vi tränat på kommandot stop, så jag tänkte att vi utökar det idag. så jag ställde henne på ett ställe, sa stop och gick sedan själv ett par steg där ifrån. där stod hon och kollade snällt in i kameran. "duktig häst"
jag gick sedan tillbaka till henne, tog tag i tyglarna och gick igen. helt plötsligt, av ingenting fick hon nåt fnatt när jag inte var beredd och slet sig ur mitt grepp. så hon sprang hem igen. kuul häst! ;)


några mobilbilder på fina islänningen:


finafina du.


Kommentarer♥
Postat av: Vickan

haha, vad sööt hon e! :D

2011-10-24 @ 19:44:32
URL: http://wevew.blogg.se/
Postat av: Emma - Tanneryttarna

Åh vilket söt liten häst :)

2011-10-27 @ 15:52:25
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0