tänk innan du säger nåt.

vill du säga nåt med det eller ?

ja, jag kanske är en hästnörd. vad vet du? har du något emot att jag älskar någonting? har du aldrig fått uppleva kärlek själv? ställ dig frågan innan du ens öppnar käften. blig så sjukt less på personer som inte kan respektera att jag valt hästarna framför annat. jag har till och med valt bort många av mina vänner för hästarna. jag kan inte neka till att i vissa fall kanske det är fel. men nåt du inte vet är att jag mår otroligt bra av de individer jag har vid min sida. om det så är min bästavän eller zansa, det har ingen betydelse!

hästar har påverkat mig mycket som person, de har hjälpt mig så otroligt mycket nu de senaste åren. de gör mig lycklig. hästar förstår bra mycket mer än vad människor gör. de tröstar en genom värme & de finns alltid där genom vått och torrt! det är kärlek! så ja, jag kanske är en hästnörd i dina ögon!


ursäkta men jag blir så förbannad och irriterad på vissa personer


Kommentarer♥
Postat av: sara

förstår mig inte på dom som inte har några intressen, jag skulle bli tokig om jag inte hade något vettigt att göra!

2011-10-05 @ 19:40:51
URL: http://sarahannerz.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0