tankar kommer, tankar går.

idag hade jag skoldag från 8.15-16.30, snacka om slutkörd vid sista lektionen som dessutom var matteprov.. -.-
kändes ju sådär jättebra!
jaja, vi får väl se hur det gick när betyget kommer..

kvällen kommer jag i alla fall att spendera hos min lilla gumma + gubbe. (zansa&chaprillo)
blir myys för hela slanten, för sen kommer jag inte träffa dem förrän måndag/tisdag.. :(
jag har funderingar på att flytta min lilla tjej till kallsta, men har inte pratat med maria (där hon står nu) än, så vi får väl se hur det blir med den saken.. det skulle bli bättre för mig och zansa, som det är just nu funkar inte.. menmen, tankar kommer och går.. vi hörs imorron!


pusshej,


bilden tagen den 6sept-09.

Kommentarer♥
Postat av: sara

kom tilbaka till hökbäck! <3

2011-10-20 @ 19:59:55
URL: http://sarahannerz.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0