ingen tisdag är den andra lik

gårdagen i stallet var jätte konstig, det var tungt och delvis ganska obehagligt.
att veta att jag och zansa ska lämna chaprillo känns inge bra.. (hoppas jag får hälsa på han ibland)
jag började iallafall packa ner lite grejer, putsa sadel och träns, och göra rent lite borstar+korgar som ska med i flytten. fattar inte hur jag kan ha så otroligt mycket grejer.. ;o haha..

sen gjorde jag iordning båda boxarna med mycket spån, mat och vatten. tog in mina små vänner och borstade lite, chaprillo var brun av lera. (tog dock inte hans ben).. sen fick de gå ut i hagen igen när jag och flizan cyklade på träning.

på hundträningen idag gjorde vi lite följsamhet som uppvärmning, gjorde sedan en del mötesövningar och slalom, vi avslutade med inkallning. min hund är grym! (:
när hon är lite trög är det bara att säga "alfons" då blir hon på hugget igen. (alfons är hennes bästa kompis).. ;)

efter träningen gjorde vi jossan och alfons sällskap en bit innan vi fortsatte till stallet igen. det var min kväll att ta in hästarna. det vare värt. min fina flicka var såå myssjuk :* 



Kommentarer♥
Postat av: sara

jag fattar varför du har så mycket grejer, du är helt enkelt en prylbög! 20 täcken vare va? ;)

2011-10-26 @ 19:44:08
URL: http://sarahannerz.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0