dåligt med tid

eftersom jag fortfarande har min tant i kallsta så blir uppdateringen bara dåligare och dåligare..
det finns nämligen ingen tid där till att sitta vid någon dator. men jag ska nog bli bättre med uppdateringen snart.. :)


i fredags red jag lektion med hanna och jag tyckte "instruktören" var suuperbra, trots att zansa var lite halvvild så gick passet mot slutet bara bättre och bättre. ikväll tar vi nya tag och en ny lektion ska det bli! (:

jag ska dock rida själv, efter hanna så vi ska nog kunna fota varandra lite iallafall.. ;)

bilder från ridpasset jag  red för några veckor sen som jag lovat er att få se kommer också upp när jag är hemma och landat i allt. plus att hanna måste bli klar med dom ;)

har lite ont om tid nu till ett längre inlägg då min lektion börjar 12.05,

vi hörs, pusshej.

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0