du är allt jag nånsin önskat.

för exakt fem månader sedan stod jag i sadelkammaren i hökbäck, läste ett kontrakt och skrev min underskrift på en rad. kan ni klura ut vad det kan vara?

jag kan inte tro att det är sant, alltså zansa har varit min så länge. tiden har bara flygit iväg nu under perioden vi haft det som bäst. det är helt otroligt! (':



bilderna är från första eller andra ridturen och är fotade av självaste johanna ! (:

Kommentarer♥
Postat av: You name it

Åååh vad härligt. Lycka till, hon är verkligen jättefin :):):)

2011-09-01 @ 09:23:42
Postat av: Johanna

Jag tycker det är superkul och superskönt att det går så bra för er! Jag blir SÅ glad :)

2011-09-01 @ 15:46:08

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0