en tisdag med chaprillo.

idag har skoldagen verkligen gått fort, jag har börjat fatta vad samhälls uppgiften ska innehålla så jag kom igång med den idag. det är nämligen redovisning om en vecka.. -.-
det var meningen att jag skulle ta mig till kallsta en sväng idag efter skolan, men det blev ändrade planer och jag åkte till stallet direkt istället. jag tog in chaprillo, klippte hans man och tog ut han i pdk på lite träning.

före


påbörjad klippning


lite mer ;)


färdig!

sista bilden var inte rättvis, den är riktigt klippt, och inte alls sådär ojämn som på bilden.. ;/

men dessa bilder fick duga (mobil)

blev även lite porträtt bilder:





alla är fotade med min mobil..

ridpasset blev rätt lyckat, tränade mycket fattningar och koncentrerade mig rejält mycket på hörnpasseringar då han börjat "fuska" igen..
det gick bra i skritt och trav, men i galoppen blev han otroligt stark så han gick inte i så bra i hörnpasseringarna då. vi tränar vidare på det i helgen!
det är faktiskt så att det är tävling snart igen, så jag tänkte träna både chaprillo och zansa till den, självklart vill jag ha med honom också, det ska bli otroligt kul att få pyssla och rida honom lite mer igen! älskade lilla vän.


Kommentarer♥
Postat av: Nora

Love you Chaprillo <3

2011-09-28 @ 17:46:01

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0