helgen i berättelse.

tänkte ta och berätta om min helg, den har varit helt fantastisk!

i fredags jobbade jag zansa från marken, hon var helt okoncentrerad i början, men blev en helt annan häst efter ett tag. det funkade jätttebra, jag slutade när det gick som bäst och hon var ganska nöjd själv.

i lördags åkte vi till birsta, gick på hööks och IKEA.
på hööks köpte jag bara en sadelgjord, men på IKEA handlade jag en heeel del grejer till mitt nya rum..

idag (söndag) har det varit skit jobbigt, jag har flyttat hem zansa så nu är hon på plats i häggenås igen.
sen så hjälpte jag nora lite med chaprillo, han har blivit lite bongstyrig efter så mycket vila och barn ridning. men jag känner igen hans beteende sen jag red honom och vet precis vilka knappar jag ska trycka på för att få han att gå bra. tycker nora skötte det jättebra!


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0