ingen vanlig dag

hej kära läsare,

tyvärr så blev det ingen ridlektion för mig igår. jag hade så fruktansvärt ont i magen så mina ben ville inte bära mig. så zansa fick en vilodag istället. vi tar nya tag idag, blir så att jag rider henne på plan idag, och tränar tempoväxlingar, skänkelvikning och lite på programmet LC:1 som vi ska tävla om nån vecka.

imorgon kommer hovslagaren till stallet i häggenås så vi måste försöka köra hem zansa senast ikväll. det känns som vi har flyttat till kallsta på heltid och det är verkligen super härligt att vara där. både zansa och jag trivs där som fisken i vattnet. hon går ju i samma hage som hrund och det ser ut som dom har känt varandra hela livet. det är så skönt.

skriver mer ikväll, ;) 


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0