min tjej

idag firar jag och zansa hela sex månader ihop. den 13mars kl 11.08 parkerade vi bilen utanför bäckahästars stall i hökbäck för att kolla på en häst. inte bara vilken som helst utan zansa!

under den här tiden har mitt liv förändrats, jag har fått tagit ännu mer ansvar än innan, jag har lärt mig otroligt mycket genom våra fram- och motgångar tillsammans. både ridmässigt och hantering av hästar i allmänhet. vi har fortfarande enormt mycket att jobba på och det är något jag aldrig kommer gå miste om så är det just den här chansen! tack johanna!!
 
här kommer några av bilderna som fick mig på fall för mitt lilla troll. -kärlek vid första ögonkastet.



Kommentarer♥
Postat av: Lisa

men då är de ju sju månader sen jag såg alda för sist gången idag :(

2011-09-13 @ 15:17:12
URL: http://aaasil.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0