härlig onsdag.

när jag kom hem igår så åkte jag direkt till stallet, mockade och fixade boxen inför natten medan jag väntade på helene och nora. de ville haka på mig ut på en skrittur. man tackar väl aldrig nej till lite sällskap ut i skogen? :)
ritten gick super bra, alla var glada.. jag hade inga som helst krav på henne idag, mer en "semester tur" blev det, vilket jag tror zansa uppskattade.. 

sen så tog jag och flizan oss ut på en promenad, vi pallrade oss iväg för att möta upp jossan och alfons!
det blev som vanligt en promenad på olika vägar genom byn, supermys!

som vanligt så släppte vi trollen i bingobacken, där de fick busa och jaga pinnar.. (:

 


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0