ridlektion

den gick inte som jag tänkt mig...

efter tävlingen i söndags så trodde jag att vi skulle fixa det här galant, men det finns alltid saker att träna på. alltid. 

jag har varit jätte pepp på ridlektionen hela dagen, jag åkte dit, sadlade och värmde upp. hon kändes lite stel och osammasbetsvillig. vi klickade inte riktigt från allrsa första början.
när lotta kom och vi började jobba med hennes övningar, då gick det ännu sämre.. jag glömde totalt bort att "rida" henne, kopplade bort känslan och vad jag höll på med och slog om på andra tankar. jag har för mycket i huvet just nu så jag tror jag ska ta en paus från ridningen ett tag och bara umgås med personer som ger mig positiv energi.

vem vet hur länge det tar, jag kanske rider redan imorgon, eller om en vecka. vi får se helt enkelt...


Kommentarer♥
Postat av: Vickan

sötnöt!

ta den tid du behöver. du är bäst gumman!♥

2011-10-01 @ 23:34:42
URL: http://wevew.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0