school time

sitter nu i bibblan och väntar på att lektion omvårdnad ska börja. efter lunch idag ska alla tre OP klasser mötas i brännboll, pepp eller?  nä, inte direkt..

efter skolan åker jag hem till häggenås och ska hämta lite saker, sen kommer petra och barnen och hämtar mig. min pappa kommer ju hit på fredag och mamma, roger och barnen kommer hem från turkiet då.. kaos kan man väl kalla det för.. det blir nog en trevlig helg i kallsta :)

ni kan ju inte be om någon uppdatering direkt eftersom jag inte har någon dator. min moppe är paj så jag kommer inte hem för att sitta vid datorn heller. fail..

längtar tills i morgon då jag och hanna ska rida lektion tillsammans, ;D



Kommentarer♥
Postat av: sara

neeej, inte moppen.. :(

2011-09-08 @ 21:52:25
URL: http://sarahannerz.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0