ser livet från ljuset

tjeeena kära läsare! :)
shit vad jag har saknat er och era kommentarer! ;/

jag har haft en heelt fantastisk helg, jag har bara tagit det lugnt, ridit och mått gott. har fått träffa min pappa, umgåtts med marielle och andra helt fantastiska personer.
just nu så mår jag toppen! livet kan inte bli bättre. eller joo, ta bort min magsmärta....

förlåt för kass uppdatering, men det beror på att jag inte har någon dator. jag kommer vara borta ända till söndag och är utan dator tills dess, men jag ska försöka uppdatera från skolan. :)

för er som inte har hängt med riktigt så kommer en kort förklaring på varför jag inte är hemma.
min familj är utomlands och kommer hem på fredag. jag har under veckan bott i kallsta med zansa och flizan, vi kommer flytta hem igen (tror jag) på söndag. ikväll är jag hemma och hämtar lite kläder och ger katten extra med mat. det känns jätte konstigt att vara hemma själv då jag bott i kallsta hela tiden! :/ 

har lite sovmorgon imorgon men jag ska nog ta mig en funderare på om kudden behöver mig nu, och det tror jag. eller jag behöver iallafall den, vi hörs imorgon. godnatt! ((:

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0