vi två ska aldrig dö.

jag älskar dig så mycket, det vet du mycket väl min vän
men det kan inte bli nåt mellan oss även fast jag hoppas det än.
när jag tänker tillbaka så fäller jag en tår
när du fanns där varje dag det känns precis som igår.
det som vi två hade betyder allt för mig
oavsett vad som händer så finns jag alltid här hos dig.
vi gick igenom svåra tider, men jag hade dig bredvid
du var som en ängel och vakade över mitt liv.
jag fanns där hos dig varje dag i mer än tre år
är det så konstigt att jag tycker att det här är svårt?
du kom som en vind, du var som min prins
du försvann en dag och kommer aldrig att bli min.
kommer aldrig att glömma alla våra stunder
utan dig vid min sida så kommer jag gå under.



Kommentarer♥
Postat av: Maria

Fin dikt!

Självklart får du hålla på med, rida och tävla Chaprillo om du vill. Men du har ju Zansa också så det är väl svårt att hinna med. Chaprillo är den häst jag känner mest för och jag kommer alltid att behålla honom. Tyvärr så kan jag inte rida själv nu på grund av min jobbiga kropp vilket är jättejobbigt då jag levt på hästryggen sen jag fick min första häst för 23 år sedan.

2011-09-20 @ 19:59:23
Postat av: Nora

fint! har typ tagit det där kortet

2011-09-22 @ 20:07:45

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0