vilken känsla.

hej alla läsare!

förlåt för dålig uppdatering, men har inte haft tillgång till någon dator då jag sov i kallsta inatt.

igår hade jag en helt underbar kväll både på hästryggen och hemma i tv soffan senare under natten..
jag och zansa packade in oss i hanna och maries finka och hakade på dom på hoppträning i österåsen. åh det gick så otroligt bra! zansa tyckte det var så j*vla kul, hon blev helt till sig när hon om in på plan och såg en massa hinder och markbommar. haha, hon var verkligen överlycklig. det är så kuul att sitta på henne när hon är så, ;)

vi provade även att hoppa i en ny sadel, då jag annars bara har en dressyr. men har nu även en allround mot hopp sadel, härligt!  det känns i kroppen idag att vi verkligen körde gärnet igår, för värre träningsvärk har jag nog aldrig haft... ;D haha.

träningen igår var tänkt att se hur hon betedde sig med mig på ryggen då vi hoppade bana mm.. då vi inte hoppat så mycket tillsammans, men det gick ju suveränt! så på söndag ska vi vara med på pay and jump och pay and ride! (hoppning&dressyr tävling)
jag har dock inte bestämt vilken/vilka höjder vi ska vara med på, men kanske 50, 70 och 90?
och dressyren blir nog LC:1 då jag inte tränat henne så mycket nu på slutet. vi får se helt enkelt..

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0