vill förverkliga flera drömmar samtidigt

efter många om och men är jag äntligen hemma, själv!

helgen har bestått av slalom (lärde lillbrorsan att åka), skoterkörning, grillning, hundpromenader ute på sjön och genom byn och sist men inte minst dans.

det var otroligt kul igår kväll/inatt på dansgolvet. hade underbara brudar till sällskap och ett leende på läpparna som lockade många killar som danspartners. (kanske för att jag gjorde mig i ordning på dass & hade en väldans förhoppning om kvällen ;))

sen jag kom hem idag har jag bara tvättat efter helgen, tagit en promenad med jossan & ska nu åka bort till stallet. det bästa med allt, jag får sällskap inatt! min muppis kommer till mig sen. ♥


ha det bäst så hörs vi imorgon! :*

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0