bara för att jag vill ha sommar NU..

tjosvejs! hur mår du? :)

åkte till stallet direkt efter skolan idag, inväntade hovis och sedan väntade en uteritt med andrea. det var tänkt att jag skulle prova min nya allroundsadel, men det sket sig när jag såg att hanna hade fått med sig min sadelgjord.. jag får prova den någon annan dag istället, den ser så jäkla skön ut... :)

ridturen med andrea varade i två timmar, en lång skrittrunda. jag var så glad när jag kom tillbaka så jag släppte några tårar... :') haha... även fast zansa hade vilat två dagar innan så var skritt hennes enda gångart igår. inge bus eller tjaffs alls. glaaad matte! ♥

vi hörs i morgon! (:


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0