det här är mitt liv

äntligen har jag hittat igen en del av mig själv..

vad har du min vän gjort idag?

själv så ställde jag klockan på åtta imorse, tog med mig hunden ut på en långpromenad. riktigt skönt!

därefter åkte jag och fotade johanna som skulle rida lektion och sedan väntade en uteritt på zansis med sällskap av andrea. det var tänkt att vi skulle skritta ut en lång sväng, vilket vi gjorde, men zansa var helt galen på slutet så jag var tvungen att utöka turen när andrea svängde av hemma. var tänkt att ta race backen så zansa skulle få springa av sig. men... på vägen upp igen så blockerades vägen av en promenerare, även kallad gångtrafikant.. ;) så vi tog hela backen i ökad trav.. tog istället och jobbade henne i galopp på plan, öppna & sluta, vilket jag aldrig gjort på henne förrut... ;o vilken känsla!

ikväll ska jag bara pilla naveln och flirta lite med tårna innan jag ska sova. vi höres imorgon! (:



(ej bilder från idag..)

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0