det slog slint i hövve på mej

jag som hade tänkt skriva värsta texten till er läsare, satt och tänkte på den påvägen hem... men var finns den nu? inte i huvet iallafall.

känns det verkligen som att det är påsklov nu eller? knappast...

jag är på riktigt bra humör idag. började dagen med ett bodypump's pass, riktigt härligt! sen vidare mot påskfikat, gött! ;) 

hoppas att snöskoter turarna i helgen bjuder på andra tankar
hoppas lördagens påskdans bjuder på många skratt tillsammans med vänner
hoppas även att långa promenader tillsammans med flizan ska förgylla min helg 
en sista önskan, är att jag inte ska längta hem..... till mina flickor & andra saker

ha en toppen helg och GLAD PÅSK på er alla!

njut nu av lisas inlägg i helgen :)


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0