det är dyrt att vara lycklig

kan ni ana hur min gårdagskväll var?
snacka om att den blev lyckad.. min fina vän gjorde den suverän!

den här dagen har väl varit mindre bra..  åkte till stallet efter skolan, inväntade sadelmakaren. skulle nämligen skicka efter min sadel för omstoppning, men för att veta vad hon skulle göra med sadeln så var hon ju tvungen att se hur den låg på min häst. det första hon sa var att sadeln skulle slängas...

som tur var så ordnade sig allt detta med sadel tillslut och nu har jag både en dressyr & en hoppsadel i sadelkammaren. grymt!

jag var till skolsyster igår och kollade upp mitt knä, hade tydligen en sträckning i mitt vänstra ledband.. det gör ont och jag får inte rida hårt innan jag känner mig riktigt bra.. :( less tjej...

fick även höra att zansa har träningsverk efter allt arbete, plus att hon gick med en lös sko idag som säkert har lossnat imorgon när jag kommer dit.. det går inge bra för mig känner jag.. :(


hon ser ut som en liten ponny i denna vinkeln..

nu går jag och lägger mig, godnatt :*

Kommentarer♥
Postat av: Lisa

Det kommer nog bli bra tillslut :)

2012-04-19 @ 06:50:14
URL: http://aaasil.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0