första dagen på skolan och jag är lite d-d

vet inte vad jag ska skriva, det står helt still.. jag är så trött just nu så jag vet inte var jag ska ta vägen, eller jo.. krypa ner i sängen lät ganska bra. ;)

eftersom båda flickorna har gått rätt så mycket den här veckan, och speciellt i slutet så blev det lite lätt skrittarbete för dem idag. carlijn och jag fick sällskap ut i skogen, en kravlös skrittrunda.
zansa fick en promenad som avslutades i en liten hage med markarbete & klickerträning. imorgon får de vila, även jag behöver det då jag har så jäkla ont i knät... vi tar nya tag på onsdag, då kommer även sadelmakaren- äntligen!! ((:

godnatt :*


zansa är trööött...


Kommentarer♥
Postat av: Elisabet Höglund

Hihi söt bild ;)

2012-05-02 @ 12:01:17
URL: http://www.photosandhorses.blogspot.com

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0