jag vet att det kommer en tid då mina tankar kommer sluta kretsa kring dig. men hur vet jag om jag vill att det ska hända?

hej alla underbara läsare, har ni saknat mig?

har inte haft tillgång till dator sen i förrgår.. men nu är jag här igen.

igår var första arbetsdagen på härardsgården (ett äldreboende). red zansa sen på kvällen, det gick bra men vi var lite oense..

direkt när jag vaknade imorse så gick jag ut till stallet, tog in och borstade zansis i ca 40min för att få av så mycket vinterpäls som möjligt innan vi tog en promenad på åkern för att fota lite och sedan ett ridpass på samma ställe. hon var såå otroligt fin idag, mjuk, följsam, lyhörd och lugn.

fortsatte sedan mot jobbet och sitter nu hemma på rummet, planerar morgondagen och bara slö kollar på film.

godnatt :*

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0