livet behöver inte vara perfekt för att vara underbart

började dagen med föreläsning om diabetes hos unga människor, väldigt intressant!

efter lunch vare konsert (kärleks konsär) i aulan, nämligen sär som ordnat. åh gissa om det va lite gulligt eller? blev lite småkär sådär.. ;)

har hunnit pussat extra mycket på flickorna, bakat morotskaka, tjuvsmakat på påskgodis, tagit en långpromenad längs tomma gator, gått på svart asfalt och kollat på stjärnorna och sist men inte minst packat en hel del inför kommande påskhelg som ska spenderas i stugan. från torsdag-måndag..

eftersom jag ska vara bloggfri i helgen så har jag fixat gästbloggare, nämligen lisa! samma tjej som gästbloggade under nyår.

får se om jag klarar mig utan mitt liv en hel vecka. det visar sig till veckan..


tur jag har med mig lill flizan.

Kommentarer♥
Postat av: Lisa

Får se om jag kommer på nått att skriva om :p

2012-04-05 @ 08:03:37
URL: http://aaasil.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0