mitt hjärta slår för oss två

det har varit en mysig men något stressig dag idag.

vaknade upp bredvid muppis pågrund av alarmet, åkte till kallsta & red zansa, hon var superpigg och jag hann inte riktigt rida igenom henne innan vi skulle åka vidare till hökbäck. i hökbäck tog vi oss en barbackatur på luna & sikill, (jag på sikill) fixade boxar, matade hästar & sopade gången innan jag for tillbaka till zansa igen, denna gång för att longera.

nu under ca 2timmars tid sen jag kom hem så har jag bytt rum, ut i en liten stuga på gården! (bilder kommer när jag är klar).
(ska ju till IKEA imorgon och investera lite nya saker, bland annat hyllor & ljus :))

nu ska jag ta mig en dusch och sedan styra moppen mot min fina vän rebecka!

vi hörs imorgon eftermiddag. ha det bäst så länge. :*



fina sillen.


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0