varför ska man följa sitt hjärta om det ändå kommer krossas på vägen?

vilken fantastisk helg, jag har lyckats. än en gång..

vaknade upp lite yrvaket imorse vid åtta, trött som fasiken med tanke på de få timmar jag hade sovit.. men jag får väl skylla mig själv..

har suttit på två helt fantastiska hästar idag. ridit en race-runda två gånger, vilket har fått mig på andra tankar.
hade bästa sällskapet första turen & passade på att njuta av lugnet ensam nästa runda.



nu på kvällskvisten har jag tagit mig en liten promenad med jossan, gjort klart ett arbete och skickat in & nu ska jag sova. det behöver jag..

får se vad som väntar i morgon efter skolan. men nu när det går så jävla bra med flickorna så vill jag bara rida, rida & rida!

gonatt :*

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0