veckans planer

eftersom det inte är skola till veckan så har jag ganska mycket planer.. ((:

måndag- rida x2, först hos mig sen hos sara, lååång promenad & sedan fixa mitt "nya" rum.
.
tisdag- sundsvall, dvs hööks och ikea. ska shoppa gärnet! ;) därefter hundträff.

onsdag- jobbar dag. 7-16. därefter åker jag och våldsgästar kallsta, en ridtur på damen står på tur.

torsdag- börjar med en ridtur och avslutar med jobb. 15-21

fredag- långpromenad, lisa kommer, rida x2. (ensamma hemma) 

lördag- rida, promenad & slapp i soffan (ensam hemma)

söndag- ridlektion, beroende på om rummet är klart eller inte så ska det bli klart innan jag lägger mig ikväll! :)  



Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0