ett ord.... underbart!

vilken fantastisk dag det har varit.
 
för mig började den i stan med min fina vän lisa, jag fick med mig tre tröjor, hårvård & smycken hem. vi tog även en sväng på donken för att inviga sommaren med en glass! mumms.. 
 
när jag kom hem så väntade stallet, zansa var strålande idag. kunde galoppera henne i samlad galopp ute på grusväg, vilket jag inte trott har funkat.. haha. man lär sig något nytt varje dag, det kallas framgång. 

nu ikväll har jag & lill flizan varit ute på promenad med jossan & alfons & just nu laddar vi om inför morgondagen som kommer till stor del likna denna dag, förhoppningsvis. först stan sen stallet & samtidigt vara fantastiskt väder ute. 
 
puuss! 

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0