fullt ös - medvetslös

klockren rubrik, helt slut är vad jag kommer vara måndag den 13augusti...
 
planer.
 
idag fredag- stan med rebecka, rida m andrea & maria, sen väntar sängen typ direkt..
lördag- stallet & longera, sedan bröllop - ska agera servitris med rebecka.
söndag- typ sova? sen jobba 12-21
måndag- träffa marielle i stan, rida, åka in och kika bio med fina lisa & sedan sova över hos henne.
tisdag- vakna upp hos lisa, jobba 12-21 & sedan spendera natten med lisa i hökbäck.
onsdag- vakna upp i hökbäck, rida där & sedan hem till häggenås för att rida zansa & zazza med lisa.
torsdag- jobbar 7-16, när klockan slagit 16 så har jag sommarlov! :'), därefter blir det stallet och sedan packa inför helgen.
fredag- rida, sen väntar en hel helg i bräcke för tävling! det blir klent med uppdatering i helgen men kan försöka få till något tidsinställt :)
 
när jag kommer hem på söndag kommer jag troligtvis vara helt död, men vad gör väl de!? jag är ju ledig sen resten av sommaren :)))
 

Kommentarer♥
Postat av: Ebba

Du har en sån fin blogg!! Och fina hästar!<3

2012-08-03 @ 18:35:55
URL: http://ebbabebba.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0