kiss and hug

vad ska man skriva?

finns miljoner tankar i min lillahjärna idag, egentligen ska jag bara koppla av eftersom jag äntligen har fått sommarlov.. men icke. möjligtvis efter helgen.

det blev sent i stallet igår kväll, red zansa på plan & fixade massa i stallet. men mysigt var det. somnade som en stock efter den där låånga varma duschen som jag tog senare på kvällen..

idag har jag skickat iväg lilla vovven till emma som ska ha henne över helgen,varit i stallet & myst med zansa & löslongerat en liten sväng och sedan tog jag en promenad med jossan, dock utan flizan.

nu ska jag in i duschen och kolla så allt är nerpackat i väskan inför helgen sen taggar jag & fanny täävling!! :'))

 

(foto rebecka)


Kommentarer♥
Postat av: Lisa

haha tänkte skriva lycka till men kom på att de inte va du som skulle tävla xD

2012-08-10 @ 17:23:38
URL: http://aaasil.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0