när livet sviker

står ej kvar på samma plats för jag har kämpat och slitit
jag vet att det blir bättre men det känns inte hitills
nu vet jag var du står och jag behöver dig inte
vi bröt av våra band och de gick av på mitten
du har förändrats så mycket, jag vet knappt vem du är
var tog den personen vägen, som alltid fanns där?
jag vet mycket väl att jag en dag kommer le
men när jag sitter här och skriver så rinner tårarna ner
 
jag blev lämnad här, som tack för hjälpen
vi gick skilda vägar och gräppar nu tag i andras händer
jag försökte göra allt men det var du som gjorde fel
löften om att bry sig som inte längre finns mer
var ärlig mot dig själv, var de såhär de skulle bli?
isåfall trodde jag fel om hela dig och ditt liv
du var en ängel för mig så varför hände det här?
ett misstag som förändrade allt, hela min värld......
 
tankarna snurrar ikväll, inatt. jag skriver, suddar, tänker.. kan inte sova, inte ens gå och lägga mig i sängen. 
allting sätter stop, en viss gräns. var ska jag ta vägen, var ska jag gå..
 
 
 

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

Vem handlar det där om?

2012-08-03 @ 17:07:34

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0