när vi gick igenom natten hand i hand..

vaknade på fel sida i morse, ingen bra start på dagen..
 
tyckte synd om rebecka som fick dras med mig idag på stan, haha gumman min ;)
vi sprang runt i massa affärer, provade typ varannat plagg jag tog i i hopp om att hitta något jag vill ha på mig imorgon.. 15 minuter kvar tills bussen gick så gick vi in på sista affären, nämligen cubus. kan du tänka dig?! jag hittade en tröja tills imorgon (':   (ska på bröllop imorgon)
 
när jag kom hem så cyklade jag direkt till stallet, sadlade på och följde med andrea & maria ut på en tur. var ute i kanske 1.45h. det var jätte mysigt..
 
det känns att jag hinner med min andra halva nu när jag tar mig till och från stallet själv.
 
nu på kvällen så har jag gått en långpromenad med jossan & annars bara myst i soffan typ.
ska snart lägga mig så  jag orkar med kommande dygn :')
 
 

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0