onsdag den första augusti

började på jobbet, 7-16. 
tog sedan en barbackatur på zansa genom skogen, så otroligt mysigt att vara tillbaka på gamla vägar igen. underbart. eftersom jag inte har någon sadel nu, då den jag fick med gick sönder och de jag lånat därefter är tillbaka lämnade så red jag förbi maria och fick låna en. ska bara kolla med någon som kan så den ligger bra. :)

därifrån följde nora mig tillbaka till stallet, hon fick skritta av zansa i rundkorallen när vi kom fram. 
när vi var klara med allt så cyklade vi iväg för att plocka smultron, och som vanligt så kan vi inte vara riktigt normala.
 
vi firade 16månader. det går i racerfart...
 

Kommentarer♥
Postat av: Nora

fin man é

2012-08-03 @ 10:28:47
Postat av: Nora

fin man é

2012-08-03 @ 10:28:48

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0