världens bästa lisa + fyra andra

efter bion i måndags så sov jag över hos lisa & åkte sedan direkt till jobbet på tisdagen. jobbade kväll & gick sedan direkt till hökbäck där lisa väntade.  väl där tog vi oss en barbackatur på två islänningar, race genom lit sent på kvällen och sedan stupade vi i säng ganska fort.
 
igår morse så började vi våran dag på hästryggen, barbacka på arkus & aegir. har inte skrattat så mycket på hästryggen på ett bra tag, vi hade fruktansvärt kul :')
(lisa på arkus)
 
när de var klara så tog vi ut luna & lárus en sväng. lika kul de, haha...
 
(lisa på lárus)
 
kan säga att vi var ganska trötta efter två ridturer, men fortsatte våran dag med att åka till zansa & zazza.
jag barbacka på en häst jag bara skrittat runt på i skogen i typ fem minuter (zazza) och lisa på zansa, det gick bra men humöret på både mig & lisa var inte på topp, haha. två trötta flickor på två märrar, härligt!
 (jag & zazza, lisa & zansa).
 
sen var dagen slut.. eller?
 
när lisa hade åkt hem så tog jag en promenad med flizan, ett långt samtal med mig trogne vän fanny som jag ska spendera hela helgen med i bräcke, planering av packning, bakade & fick främmande.. kom inte i säng förrän vid tolv. jag typ dog när klockan ringde 05.30 imorse... men nu, äntligen... sommarlov!
 

Kommentarer♥
Postat av: Ebba

haha sööta bilder!!

2012-08-09 @ 16:56:21
URL: http://ebbabebba.blogg.se
Postat av: Lisa

sv: elr typ 30 :)

2012-08-09 @ 16:57:58
URL: http://aaasil.blogg.se
Postat av: Lisa

hahaha, nej vad söt jag och arkus var :')

2012-08-09 @ 16:58:17
URL: http://aaasil.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0