ångra aldrig något som fått dig att le

människor säger att man ska gå vidare, det finns mer att lära, man ska inte stå och stampa på ett och samma ställe. jag kan väl hålla med till viss del. även om jag inte vill. jag har lärt mig att gå vidare med vissa saker.

när det handlar om att mista sin allra bästa vän, då tar det ett tag att läka sitt öppna sår. när det inte är ens egna beslut så är det svårt till en början att förstå vad det egentligen var som var så himla fel, vad kunde jag ha gjort bättre? jag gjorde ju allt för honom & han gjorde allt för mig. vi höll ihop. han lärde mig allt från grunden, vi fick kämpa för resultat tillsammans. du var ingen läromästare i andras ögon mer än i mina.

det finns ingen som förstår hur mycket jag älskar dig, allt jag har gjort för dig, allt som vi lärde oss utav varandra & med lottas hjälp.

alla säger att tiden läker alla sår.

du kommer föralltid att ha en plats i mitt hjärta. vi går vidare på varsitt håll, men ändå så är du inte långt borta då din själ speglas i mitt liv. idag är det ett år sedan. en hel evighet.


älskar dig min dunderklump. ♥


Kommentarer♥
Postat av: penny

Tack så mycket, du har en fin blogg du med :D

2012-02-18 @ 12:33:32
URL: http://pennys.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha fjordningar är så himla söta!

2012-02-20 @ 22:29:02
URL: http://hanaas.devote.se

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0