äntligen vet jag varför jag haft så himla ont i magen...

dagen började med idrott, skidor stod det på schemat. känns som jag åkte mer bakåt än framåt. under natten har det blivit tösnö & skidorna var som klister i marken.. tröögt. /: 

efter idrotten blev det en sväng på sjukhuset, fick en diagnos. -nu gäller det verkligen att ändra matvanor..
jag är glutenintollerant. någon av er läsare som också är det, som kan ge lite tips? ;)

sen blev det en shoppingrunda på stan med petra, jag pekade & hon köpte. -dock till sig själv ;D

nu är jag hemma igen, ska städa & fixa lite innan vi får främmande i hela huset.

vi hörs senare :D

Kommentarer♥
Postat av: Evelina Meyer

Tack så mkt , så snäll du är !!:D Nej jag gör tyvär inga bloglovin bytten utan jag tycker man ska lägga till dom bloggar som man verkligen vill följa!



Jag bor i norrköping , sj ?:D

2012-02-23 @ 18:47:35
URL: http://evemey.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0