du är stjärnan på himlen som lyser starkast av dom alla.

hejsvejs!

kan ni gissa vad jag har gjort idag? -omöjligt! ;)

när vi kom dit fick vi en genomgång om hur dagen skulle gå till, sedan fick vi prova på en massa saker.
bland annat, en sorts mask som de har när de släcker bränder, lyfta en 75kilos tung docka (kändes mer som ett ton), släcka en brinnande docka, spruta vatten med deras tjocka vattenslang och jag kan säga att trycket i slangen nästan gjorde så man inte kunde hålla emot. nu borde det vara ganska lätt att lista ut var min klass har varit? :) vi har fått oss en inblick i räddningstjänsten och fick träffa brandmänn & prova på ett fåtal saker ur deras vardag. eftersom det snart är val inför inriktning i trean så var det på tiden!
men för mig blir det nog barn/ungdom! (:

efter det mötte jag upp lisa på stan, gick och handlade lite saker och sedan for jag hem.

snart är det dax för hundträning & efter det hörs vi igen! :))


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0