en dag i taget tills vi ses igen

hej där ute! känner att jag har lite dålig uppdatering, men ska försöka bättra mig! (:

zansas vecka avslutades idag med en ridlektion för lotta, vilket gick superbra!

lotta blev lite fundersam över vad jag hade gjort för att zansa skulle vara så pass fin som hon var idag, jag sa bara att jag har ändrat tankesätt & satsar på oss nu! det kändes riktigt härligt när lotta sa att jag hade gjort ett superbra jobb sen sist! :')

jag känner verkligen att jag och zansa klickar mer och mer.

nog om det, idag så tränade vi raka & böjda spår, samt avsaktning från galopp till skritt. det gick superbra! fick lite tips från början & vi satte de på en gång! då äre härligt!

efter halva lektionen så började snöstormen inta ridbanan, men vi fortsatte glatt ändå..

resten av eftermiddagen/kvällen skall ägnas åt en massa gäster som ska komma (petra fyller 40år imorgon) :))

vi hörs lite senare! (:


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0