en islandshäst i hagen

idag efter praktiken åker jag direkt till kallsta, har planerat att ta ut hronja, men vad som kommer ske med henne är inte planerat än. beroende på väder. hoppas kunna få lite ledarhjälp av petra så ska jag glatt hoppa upp på hronja & träna lite "tygeltag" & framåtbjudning från ryggen. det var ett tag sedan.

nu när hon fått vilat från lite träning ett tag så hoppas jag att det har smält in litegrann i huvet på henne.
bara jag inte behöver börja om igen..

får se om jag hinner rida zansis, annars blir det något annat kul. funderar på att avboka ridlektionen på söndag så jag kan få sova ut någon dag.. & eftersom hon vilat så mycket nu sedan förra gången. menmen, vi får se helt enkelt.  :)


Kommentarer♥
Postat av: Vickan

gud vad söööt! :')

2012-02-02 @ 21:03:32
URL: http://wevew.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0