en underbar känsla när vi två är ett

skönt med sovmorgon imorse! fick verkligen sova tills jag vaknade.. :)

efter skolan åkte jag bil till kallsta, gav petra sin present, vilket var ett nytt träns till hronja. -hennes förra var både för litet & för stort. fast på olika ställen.. ;)
tog ut zansa, barbacka i djupsnön så hon fick jobba med ryggen. vi skrittade på långa tyglar, hon var balanserad & rörde sig bra under mig. hon gick i låg & rund form & arbetade på bra. det var nära till nån avramling, men hon balanserade upp mig så jag satt kvar! :') pärlan min.

nu ska jag strax gå ut med jossan & sedan baka lite. min mor fyller år imorgon & jag åh jossan vill ha med något gott i helgen så det blir till åh storbaka! :) haha

det blir både chokladbollar & kladdkaka! (:

har du anmält dig till veckans blogg än? du har till söndag på dig. :)


detta är tränset som hon fick (: som tur är så blev hon glad :')


Kommentarer♥
Postat av: Lisa

sv: yes, gör de ;)

2012-02-22 @ 20:09:11
URL: http://aaasil.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0