frågestund! (:

reglerna är enkla. skriv massor av frågor, det kan handla om precis vad som hellst & när jag fått tillräckligt många så svarar jag på dem så gott jag kan! :)



vad tycker du...
vad gillar du..
vilket föredrar du..
vilken favorit...
hur mycket...
osv osv! ((:

(bara för att ni ska få veta så mycket om möjligt om mig & djuren (:

Kommentarer♥
Postat av: Vickan

tycker du bäst om en morgon ridtur eller en kvälls ridtur?

2012-02-29 @ 19:15:19
URL: http://wevew.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det du som tagit alla foton?

2012-03-01 @ 12:42:39
Postat av: Elisabet

Vad har du för planer i framtiden och vilket är det absolut BÄSTA schabraket du har? :D

Har också en liten frågestund på min blogg om du också skulle vilja skriva en kommentar <3

2012-03-03 @ 22:55:17
URL: http://www.photosandhorses.blogspot.com
Postat av: Helena

Varför just zansa?

När du skriver att hon inte är som förrut, hur menar du då?

Vems hästar är hrund och hronja?

Kan du visa era outfits? :) Hur många har ni?

2012-03-04 @ 00:18:00
Postat av: Anonym

Hur länge har du haft Zansa?

Hur hög i manken är hon?

Berätta om hästarna i stallet :)

2012-03-04 @ 14:29:53

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0