gårdagens aktiviteter

det blev så att jag tog mig ut igår med hästarna.
först hronja. för hennes del blev det mest stretching, träning av backning & rump förflyttning. hon skötte sig suuperbra och jag var nöjd över hennes insats.

zansa fick känna på första steget i kommandot "backa". nu när hon kan "stop" så bra så börjar vi med "backa" också. hon har väldigt lätt för att flytta sig bakåt, men nu återstår bara att få henne att förstå sambandet med ordet backa & att hon ska flytta sig när jag säger det. (konstig förklaring, men..)

efter det var man ganska så frusen, så det blev en lång dusch & sedan intog jag soffläge.

idag har jag bara myst med dem & alla tre fastnade på några bilder som kommer upp här snart! (: har en massa bilder att visa :)


Kommentarer♥
Postat av: Lisa

inte alls konstig förklaring ;)

sikill börjar förstå kommandot backa bättre och bättre :)

2012-02-04 @ 21:32:01
URL: http://aaasil.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0