idag är en bra dag, idag mår jag bra

äntligen fredag! jippi! vad händer i helgen då? :)

jag kommer vara vääldigt dålig på att blogga i helgen, jag ska göra några tidsinställda så ni har nånting att läsa iaf! imorgon kommer det in en liten berättelse, den måste ni bara läsa & kommentera!  

jossan & jag ska bara vila & aktivera hundarna i helgen & inte ägna nån tid åt dator eller så.. tror du vi klarar det? ;)


efter skolan idag så gick jag på stan en sväng, fick med mig en white board tavla, en liten anteckningsbok & en skjorta hem.

är det något speciellt du vill att jag berättar/skriver om? om mig själv kanske?

har ju faktiskt rätt så många nya läsare... :')

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0