jag är inte döv, jag lyssnar bara inte på skitsnack..

hejhej!

vill bara kika in här en snabbis och berätta att jag lever! allt går framåt.

mina planer för helgen är:

fredag. rida zansis & sova över i kallsta.

lördag. rida zansis på fm & sedan vidare till hökbäck för en tur med sara & kanske lisa? jag ska få låna bjuppan.
ska bli kul att få träffa dem igen! på kvällen vet jag inte hur det blir. fanny kanske gör mig sällskap över natten annars blir det nog en lugn kväll.

söndag. lååång promenad med flizan, rensa skallen med jossan & sedan en tidig kväll inför skolstart!

vad ska du göra då? :)



den här veckan har jag fått saker så det står härliga till.. i tisdags efter sövningen gick jag och mamma på stan & åt lunch + shoppade. fick med mig lite kläder hem. sen på onsdagen när jag kom till kallsta så fick jag en egen laptop av dem.  i´m so happy.

Kommentarer♥
Postat av: Louie

det e du värld kram sov gott saknar er!!!!

2012-02-10 @ 19:32:02

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0