mot sherwoodskogen!

hej kära bloggläsare! (: haft en trevlig helg hitills?

for ju som sagt till hökbäck idag för att träffa & rida ut med sara & lisa.  det blev inte så att jag lånade bjuppan utan jag tog johannas andra ponny carlijn, (johanna är zansas ägare) vi red mot sherwoodskogen i alla gångarter. men ibland var busponnyn mer i luften än på backen.

det var mysigt att rida i dessa trakter igen och med så trevligt sällskap som dessa tjejer. nu tycker jag att ni ska hålla tummarna för en sak! jag tänker inte berätta förrän jag vet helt säkert.. (: 

nu blev ni nyfikna va? ;)


 
sara tog en hastig bild i trav då luna tyckte hon var för långt bak. längst fram är lisa & därefter kommer jag (:

Kommentarer♥
Postat av: Lisa

håller tummarna :D

2012-02-11 @ 20:30:41
URL: http://aaasil.blogg.se/
Postat av: mamma

Håller tummarna jätte hårt!

2012-02-13 @ 11:43:43
Postat av: mamma

Jag hoppas att Zansa får flytta hem till Hökbäck igen.......

2012-02-13 @ 11:44:09

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0