my life has changed a lot

nu har jag äntligen blivit klar med några skoluppgifter som legat och skräpat på en hög på mitt rum. känns skönt!

idag efter skolan tog jag mig en tur på zansa, det märks inte ett dugg på henne att hon har vilat i hela fyra dagar.. ;o hon var helt slut, men energin kom ikapp när vi satt igång med lite arbete. det blev först markarbete med nya repgrimman- gick kanoners. sedan var vi ju tvungen att inviga vårat nya schabrak så det blev mycket travarbete idag. försökte rida ner henne i en låg form men ändå behålla energin i bakbenen. det tar ett tag innan hon kommer igång, men det gick bra iallafall. :)

jag mår som en prinsessa.


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0