tänk om människor var som pengar, då kunde man bara hålla upp dem i ljuset för att se vilka som är falska.

har du någon gång varit med om att det inte finns ord som kan beskriva något eller någon?
hur man än tänker, känner, försöker att uttrycka sig så går det inte beskriva det. 
precis så är det med allt i mitt huvud just nu..
tankarna snurrar, jag är rädd att säga, göra & uttrycka mig fel.
jag tar åt mig negativ kritik & tonlägen på helt fel sätt.
allt handlar om precis samma sak, jag mår dåligt över småsaker, hakar upp mig på dem, grubblar och försöker övertala mig själv om det motsatta, men det går inte förrän jag får det bekräftat från parten som sagt det fel..

nu är det säkert ingen av er där ute som förstår vad jag menar, det behöver ni inte heller.

jag var bara tvungen att skriva av mig, & som vanligt blir ni bloggläsare drabbade. då vet jag iallafall att det är någon där ute som läser vad jag har att säga.


Kommentarer♥
Postat av: louie

hoppas du kan öppna dig för det kommer inte att funka i en egen liten bubbla kram kram

2012-02-08 @ 12:16:17
Postat av: mamma

OM jag kunde sticka hål på din bubbla så skulle jag mer än gärna göra det!

2012-02-10 @ 11:23:08

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0