ska inte leta mer, har redan funnit dig

hej alla fina & underbara läsare jag har, hur mår ni idag?

själv är jag ledig idag & ska ta tag i lite stallsysslor & träning av hästar, promenad & hjärngympa med hunden & även njuta av positivt tänkande. det låter väl ganska bra ändå?

just nu sitter jag & njuter till lite musik & samlar energi till att vara ute i stallet hela förmiddagen. (:

ska ta ut zansa på plan idag och träna massa mjukgörande och sedan blir det lite bus, hon är verkligen tjurig nu & hon måste få ha det lite kul så hon blir glad.. ;)

för hronjas del blir det nog plan, prova sitta upp på henne utan att någon håller i & sedan gå lite i skritt. jag tror det kommer gå suuperbra eftersom vi går självständigt annars också, fast med långlina som petra håller i för säkerhetens skull. hon är så stabil i sig själv & även fast vi ska ta steg för steg med hennes träning, så måste jag bara prova på att sitta & skritta henne själv idag. det går antingen bra eller dåligt. (:

hrund ska få sig en promenad! (:


nu ska jag gå ut så vi hörs nåt kanske ikväll, om inte annat imorgon (:


sa jag inte tjurig? hon kan ju knappt gå utanför hagen så börjar hon skrika på sina kompisar. //


Kommentarer♥
Postat av: louie

Vilken tjej du e som fixar med våran häst det belönar sig säkert!!!!

2012-02-06 @ 12:51:37

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0