du vet att jag ljuger när jag säger att du duger

nu har ni inte hört så mycket från mig på nån dag, men ni fick några tidsinställda (bra va, louie?;) haha..

igår klev jag upp tidigt för att åka bort till zansa, det blev en kort barbacka tur utanför stallet bara för att hon skulle få röra på sig lite efter den lite för långa vilan. vi gick mest & pulsade i djupsnön men jävlades gjorde vi också. haha, tur vi avbröt när det gick som bäst! (:

jag jobbar på för fullt på sjukhuset & vissa dagar är roligare än andra. idag gick jag hem tidigare då jag har så fruktansvärt ont i magen & jag är så otroligt trött. har slumrat lite en stund med musik i öronen.

kvällen kommer bestå av "häst gympa" på dagis, vi ska kolla på film. bland annat "pilatus för ryttare" & "utvecklas på hästryggen". surra lite häst skit & planera lite i klubben. sedan blir det en tidig kväll för mig som jobbar dag i morgon & inte blir det någon sovmorgon på fredag heller.. usch & fy.

fixar lite fler tidsinställda så ni har lite att läsa nån dag framöver (:

ha det gott!


Kommentarer♥
Postat av: louie

kul att jag fick vara med i din blogg hoppas det blir bättre eller det kan bara bli bättre kram

2012-02-01 @ 18:06:17

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0