du gör min dag.

zansa är inte sig själv just nu. hon har varit väldigt tjurig nu i nån vecka och är inte alls som hon brukar.
kanske hon är påväg att bli brunstig, igen...


blev lite galen på henne idag då hon var väldigt spänd, höll på att springa över mig, ta över ledar-rollen & var allmänt galen. i dessa stunder hjälper ingenting. som tur var så stressade jag inte upp mig själv utan försökte fånga hennes uppmärksamhet så gott jag kunde.

ska verkligen ge henne mer av min tid igen, vill ha tillbaka den häst jag hade för bara nån vecka sedan när jag höll på med henne regelbundet. jaja. lätt att åtgärda när jag tror jag vet vad problemet är, men inte lika lätt när jag kommer på att jag inte träffar henne så mycket som jag skulle vilja. men det blir säkert bättre snart.

du lyser upp min svarta gång med ditt leende.

Kommentarer♥
Postat av: julia

fin blogg, älskar din design !



btw, har veckans blogg på min blogg ;)

kram

2012-02-05 @ 01:59:39
URL: http://juliaignell.blogg.se/
Postat av: louie

ja du måste ge din häst mera tid du ska inte bara angaskera dig i våra vi e två som kan ta hand om dom!!!!!!!!!

2012-02-05 @ 08:43:52

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0